شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

سومین جلسه کارگروه اربعین حج و زیارت قزوین برگزار شد.

سومین جلسه کارگروه اربعین حج و زیارت قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، سومین جلسه کارگروه  ساماندهی زائرین اربعین استان قزوین با شرکت مدیر حج و زیارت استان، اعضای کارگروه و رئیس انجمن صنفی مسافربری استان در روز یکشنبه مورخ 10 مردادماه از ساعت 12 لغایت 13:30 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه ابتدا کلانتری مدیر حج و زیارت استان ضمن تشریع  عملکرد سامانه سماح و امکاناتی که در تکمیل این سامانه گنجانده شده است بیان داشتند سامانه سماح در سالجاری با امکانات متنوعی که دارد در ساماندهی زائرین اربعین بسیار مفید خواهد بود.

ایشان شروع ثبت نام در سامانه سماح را  16 مردادماه برشمرده و بیان داشتند در سالجاری تمامی افرادی که قصد پیاده روی اربعین را دارند بایستی در سامانه سماح ثبت نام نموده و ویزای خود را به همراه بیمه دریافت نمایند.

در ادامه عبداللهی رئیس انجمن صنفی مسافربری استان به تشریع نحوه حمل و نقل زائرین در ایام اربعین پرداخته و بیان داشتند با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با سایر ارگانها همانند نیروی انتظامی و پلیس راهور می توانیم از ترافیک زائرین در برگشت جلوگیری کرده و سفری خوش را برای زائرین تضمین نمائیم.

ایشان تهیه بلیط رفت و برگت توسط زائرین را گزینه مناسبی دانسته و بیان داشتند زائرین می توانند بلیط برگشت خود را نیز رزرو کرده و بصورت شناور و هر موقعی که از مرز خارج شدند از اتوبوسها جهت برگشت خود استفاده نمایند.

در پایان نیز اعضای کارگروه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون حمل و نقل زائرین و سامانه سماح بیان نمودند.

                               
امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست