به اطلاع شهروندان ولایتمدار استان قزوین می رساند تمامی خدمات حج و زیارت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می گردد، ولیکن بدلیل حسن انجام وظایف ذاتی و خدمت رسانی بهینه و تکریم ارباب رجوع در راستای خدمت به زائران اعتاب مقدسه جهت کسب رضایت حداکثری این عزیزان، میز خدمت حضوری در طبقه همکف این مدیریت آماده خدمت رسانی به زایران معزز می باشد.
میز خدمت سازمان حج و زیارت برخوردار از پرسنل اختصاصی است که جهت اجرای مجموعة متنوعی از فعالیتهای مرتبط با خدمات با هدف پاسخدهی به طور معمول از طریق تماسهای تلفنی و درخواستهای تحت وب شکل گرفته است. میز خدمت یکی از بخشهای حیاتی برای سازمان حج و زیارت محسوب میشود و میکوشد تا ایجاد کننده یک نقطه واحد تماس جهت برطرف کردن نیازهای ارتباطی روزمره بین کاربران خدمات حج و زیارت و نیروهای مستقر در سمت ارائه کننده خدمات فناوری اطلاعات باشد.
ارزش یک میز خدمت تاثیرگذار را نباید دست کم گرفت. یک میز خدمت خوب میتواند بسیاری از کمبودهای موجود در سازمان را جبران کند اما در مقابل یک میز خدمت ضعیف (و یا نبود کلی میز خدمت) میتواند برداشتی ضعیف و منفی از یک سازمان مؤثر و فعال را در ذهن مخاطب ایجاد کند. در همین رابطه بسیار مهم است که افراد مناسبی در این واحد به خدمت گرفته شوند و مدیریت نیز بکوشد تا این واحد محیط جذابی برای کار و حفظ نیروی انسانی باشد.
اهداف این مدیریت و برخی از مزایای استقرار میز خدمت در سازمان حج و زیارت:
- بهبود ارائه خدمات به مشتریان و رضایتمندی آنها
- افزایش دسترس پذیری از طریق ایجاد نقطه واحد تماس
- کاهش تاثیرات منفی بر کسب و کار
- بهبود استفاده از منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات و افزایش بهرهوری پرسنل کسب و کار
شماره تماس واحد میز خدمت این مدیریت:3-02833652501
مسئول میز خدمت مدیریت حج و زیارت استان قزوین
امید جابری زاده