پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

سومین و آخرین جلسه بازآموزی دوره روایتگری دفاع مقدس برگزار شد

سومین و آخرین جلسه بازآموزی دوره روایتگری دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، سومین و آخرین جلسه بازآموزی دوره روایتگری دفاع مقدس ویژه کارگزاران زیارتی استان قزوین در مورخ 23/4/95 از ساعت 15 الی 17:30 در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت قزوین با حضور پرشور کارگزاران زیارتی برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید، مدیرکل محترم اطلاعات استان در خصوص چگونگی شکل گیری جریانات شیعی بعد از حزب بعث در عراق به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان به بیان مسائل امنیتی در عراق پرداخته و بیان داشتند مدیران کاروانها و زائرین با توجه به مسائل امنیتی  از اعتماد به افراد بیگانه با ظواهر مختلف به کاروانها نزدیک می شوند خودداری نموده و با افراد بیگانه ارتباط برقرار ننمایند.

ایشان استفاده از فرصت بدست آمده برای زائرین و مدیران کاروانها و سرمایه گذاری معنوی در این بحش را متذکر شده و بیان داشتند مدیران کاروانها با جهت دادن به حرکت مداحان و روحانیون کاروانها به سمت معنویت و بیان جریانات تاریخی در عراق نقش موثری، در ارتقای سطح فرهنگی و زیارتی زائرین ایفا می نمایند.

در پایان مدیران و کارگزاران زیارتی نیز سوالات خود را پیرامون بحث مسائل امنیتی و .... عراق بیان و پاسخ لازم نیز ارائه گردید.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست