دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

دیدار مدیریت، پرسنل و کارگزاران حج و زیارت استان قزوین با نماینده مجلس خبرگان استان

دیدار مدیریت، پرسنل و کارگزاران حج و زیارت استان قزوین با نماینده مجلس خبرگان استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین،  مدیریت، پرسنل و کارگزاران حج و زیارت استان قزوین در روز دوشنبه مورخ 94/12/24 با نماینده مجلس خبرگان استان و امام جمعه شهرستان تاکستان در دفتر ایشان دیدار کردند.

این دیدار که به مناسبت پایان سال 94 و تبریک مجدد به آیت ا.. اسلامی نماینده مجلس خبرگان استان و امام جمعه تاکستان بود در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد.

در این دیدار ابتدا علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین ضمن تبریک مجدد به آیت ا.. اسلامی به مناسبت انتخاب مجدد ایشان به سمت نماینده مجلس خبرگان، بیان داشتند قصد ما در این دیدار استفاده از فرمایشات جنابعالی جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر در  سال 95 به زائرین گرانقدر است.

 آیت ا.. اسلامی نماینده مجلس خبرگان استان و امام جمعه تاکستان که خود نیز از روحانیون باتجربه و باسابقه حج، عمره و عتبات عالیات می باشند ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، با بیان حدیثی، خدمتگزاری به زائرین و  استفاده از این فرصتها را موهبت الهی دانسته و بیان داشتند خدمت به زائرین بیت ا.. الحرام و ائمه اطهار(ع) برکت عظیمی در زندگی انسان ایجاد می نماید.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشتند در این دوره از انتخابات مردم حماسه عظیمی خلق کردند که انتخاب مجدد اینجانب نیز از برکات عظیم حج می باشد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست