چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

شروع پیش ثبت نام از زائرین عتبات عالیات از ساعت 9 صبح مورخ 92/4/23 لغایت ساعت 24 مورخ 92/4/30

 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

1- متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در کاروانها در مهلت مقرر در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به نشانی www.atabat.haj.ir نام نویسی و کد رهگیری دریافت نمایند.

2- شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 92/4/23 لغایت ساعت 24 یکشنبه 92/4/30 خواهد بود.

3- دوشنبه مورخ 92/4/31 قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز سه شنبه 92/5/1 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع گردند.

اطلاعات مهم

 1- افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت نموده و حائز اولویت تشرف اعلام نگردیده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

2- اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام ننموده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهند شد و در صورتیکه این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام فرمایند.

3- افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند، در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست