یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

مدیریت حج و زیارت استان قزوین جزء 10 دستگاه برتر خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان شد

  • 20 اسفند 1393
  • 10:25
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1249 بازدید
  • Article Rating
مدیریت حج و زیارت استان قزوین جزء 10 دستگاه برتر خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، به مناسبت پیش رو بودن 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدا، غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه جمعی از مسئولان آن نهاد با حضور در دفتر مدیریت حج و زیارت استان از مدیریت و مجموعه حج و زیارت استان به خاطر خدمات ارزنده و همکاری لازم و مطلوب با آن اداره کل در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران  تقدیر و تشکر نمودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان داشتند، در سالجاری مدیریت حج و زیارت استان جزء 10 دستگاه برتر استان در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران می باشد که ما نیز به نوبه خود وظیفه داریم از این خدمات تقدیر و تشکر نمائیم.
کلانتری مدیر حج و زیارت استان نیز بیان داشتند خدمت به زائرین سرزمین وحی و اباعبدا.. الحسین(ع) افتخار بزرگی است که نصیب ما گشته و اگر این خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد چه بسا موجب مسرت بیشتر ما بوده و ما هر قدر در خدمت و اکرام این عزیزان تلاش نمائیم نمی توانیم ذره ای از ایثار و فداکاریهای آنان را جبران نمائیم.
در پایان مدیر کل بنیاد شهید با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مدیریت و مجموعه حج و زیارت استان تقدیر نمودند.  


 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست