دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارکنان حج و زیارت استان قزوین

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارکنان حج و زیارت استان قزوین

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین: پایگاه مقاومت بسیج حج و زیارت استان قزوین روز چهارشنبه مورخ 93/09/26 با حضور فولادوند رئیس بسیج کارکنان سازمان حج و زیارت،فولادلو از کارکنان سازمان حج و زیارت، مدیریت و کارکنان و جمعی از کارگزاران استان با نام پایگاه مقاومت بسیج شهید سرلشگر شهید عباس بابائی افتتاح شد.

کلانتری مدیر حج و زیارت، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، بیان داشتند نیروهای این مدیریت با تلاش صادقانه خود در کسب رضایت ارباب رجوع پیشگام بوده و این مدیریت در سال 92 موفق به کسب رتبه نخست در بین دستگاههای اجرایی استان گردید است و این مدیریت و کارگزاران آمادگی دارند با تمام امکانات در خدمت بسیج بوده و در دفاع از کیان مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهیم باشند.

در این افتتاحیه فولاوند رئیس بسیج سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب که استفاده از پتانسیل کارکنان و کارگزاران حج و زیارت که از نیروهای مخلص و زحمتکش می باشند جهت بالا بردن قدرت بسیج و استفاده از آنان در حوزه های مختلف بسیج بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

ایشان با اشاره به این موضوع که ما در جایی خدمت می کنیم که با معنویت مردم سرو کار داریم بیان داشتند احترام به ارباب رجوع و زائرین باید بیش از پیش مورد توجه ما بوده و با خدمت صادقانه به این عزیزان ذخیره ای برای آخرت خود داشته باشیم.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست