چهارشنبه 09 خرداد 1403
EN

آرشیو اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی حج و زیارت قزوین با هیات پزشکی حج و زیارت

  • 19 خرداد 1393
  • 09:59
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 518 بازدید
  • Article Rating
برگزاری جلسه هماهنگی حج و زیارت قزوین با هیات پزشکی حج و زیارت
جلسه هماهنگی پزشکان حج سالجاری با مدیریت حج و زیارت استان قزوین با حضور دکتر سررشته داری رئیس هیات پزشکی حج و زیارت استان، دکتر جمالی، امیری و رجبی از پزشکان حج سالجاری و خانم دکتر لوائی و مهندس امینی از مرکز بهداشت و همچنین ره انجام از مدیران مجموعه حج سالجاری در محل مدیریت حج و زیارت برگزار شد.
در این جلسه کلانتری مدیر حج و زیارت با بیان اهمیت معاینات پزشکی و ثبت دقیق اطلاعات زائرین در سیستم و همچنین رعایت احترام زائرین و تعامل بین پزشکان و مدیرمجموعه و اهمیت بهداشت سفر نکاتی را بیان نمودند.
سپس دکتر سررشته داری رئیس هیات پزشکی حج و زیارت استان نیز با بیان این مطلب که در حج سالجاری پزشکان خوبی انتخاب شده اند از آغاز معاینات پزشکان خبر دادند و بیان داشتند پزشکان با شرکت در جلسات آموزشی زائران با توضیح در خصوص مسائل پزشکی و بهداشتی بتوانند گام موثری در خدمت رسانی به حجاج محترم بردارند.
در خصوص بیماری کرونا ویروس و اهمیت مسائل بهداشتی نیز خانم دکتر لوائی و مهندس امینی از کارشناسان مرکز بهداشت نکاتی را بیان و راههای پیشگیری از آن در بین حجاج مطرح نموده که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر گردید در جلسات آموزشی زائرین نیز به این مهم پرداخته شود.
ره انجام مدیر مجموعه حج نیز در خصوص تعامل بیشتر بمنظور خدمت رسانی به زائرین بیاناتی داشتند.
در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ انجام شد.


امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست