یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان قزوین با فرماندار بوئین زهرا

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، دکتر بشیرسلیمی مدیر حج و زیارت استان و هیات همراه روز چهارشنبه 11 بهمن 1402 با مهندس محمد ادیب رامندی  دیدار و  گفتگو نمودند. در این ملاقات طرفین به منظور ایجاد راهکارهایی جهت افزایش جذب زائرین در شهرستان بوئین زهرا و همچنین راهکارهای افزایش متقاضیان ثبت نام در حوزه کارگزاران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مقرر گردید جلسه بعدی با حضور فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا برگزار گردیده و همچنین در آینده نزدیک دو دفتر زیارتی در منطقه سگزآباد و دانسفهان جهت ارائه خدمات زیارتی تاسیس گردد.

در حاشیه این دیدار مدیر حج و زیارت استان و هیات همراه از دفتر زیارتی فردوس رامند بوئین زهرا بازدید و با جمعی از کارگزاران این شهرستان ازجمله آقایان: علیخانی مدیرعامل دفتر زیارتی ، برجلو و جدایی از کارگزاران زیارتی شهرستان بوئین زهرا به بحث و گفتگو پرداختند.

در این دیدار مقرر گردید آقایان علیخانی مدیرعامل دفتر زیارتی ، برجلو و جدایی ارتباط خود را با حسینیه سیدالشهدا (ع) (انصارالمهدی) ، حسینیه حضرت علی اکبر (ع) (مسلم بن عقیل) و حسینیه قاراقانیهای مقیم بوئین زهرا (حضرت ابوالفضل علیه السلام) و فعالان مذهبی مسجد امیرالمومنین (ع) (محبان اهل بیت) بیشتر کرده که طی آن افراد علاقه مند واجد شرایط از طریق فراخوان جذب گردند تا عدد کارگزاران بوئین زهرا افزایش یابد.

همچنین مقرر شد آشپزهای واجد شرایط منطقه از طریق آزمون ارتقاء یا فراخوان جدید جذب شده تا در آینده نزدیک در این منطقه بتوان از خدمات این افراد در آشپزخانه های مرکزی اعتاب مقدسه استفاده شود.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست