به اطلاع می رساند با توجه به اینکه در صورت آغاز احتمالی عملیات عمره، می بایست مقدمات لازم جهت انتخاب و گزینش عوامل اجرایی فراهم گردیده باشد؛ لذا فراخوان های مدیر هتل و مدیر آشپزخانه مرکزی عمره 1402 با لحاظ شرایط و ضوابط پیوست، در سامانه جامع کارگزاران کارسازی گردیده است.
نکات قابل توجه:
- لازم است افراد متقاضی پیش از شرکت در فراخوان نسبت به ثبت و بروز رسانی اطلاعات خود در سامانه جامع کارگزاران اقدام نموده و در صورت نیاز مدارک مربوطه را به دفتر حج و زیارت استان ارائه نماید.
- به منظور امکان حداکثری شناسایی افراد توانمند، تدابیر لازم در خصوص نحوه اطلاع رسانی توسط آن مدیریت محترم اتخاذ گردد.
- با توجه به نامشخص بودن زمان آغاز عملیات عمره، می بایست متقاضیان محترم نسبت به انتخاب دوره مد نظر ( با لحاظ احتمال سه دوره برگزاری عمره) با انتخاب گزینه های زیر اقدام نمایند.
دوره اول / دوره دوم / دوره سوم
- با توجه به اهمیت موضوع، از متقاضیان واجد شرایط، مصاحبه تخصصی - حرفه ای که برنامه زمانبندی و نحوه انجام آن توسط دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران اعلام می گردد، به عمل خواهد آمد.
- آئین نامه اجرایی و شرح وظایف عوامل اجرایی عمره، متعاقباً ابلاغ می گردد.
تأکید می گردد فراخوان های حاضر صرفاً به منظور شناسایی و ثبت درخواست همکاری در سمت های مدیریت ثابت هتل و آشپزخانه های مرکزی عمره می باشد و شرکت در آن هیچ گونه تعهدی برای سازمان و آن مدیریت محترم، مبنی بر انتخاب و اعزام متقاضی ایجاد نخواهد نمود.