دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه هماهنگي مدیران حج تمتع سال 1399 جهت پرداخت قسط دوم حج برگزار شد.

  • 05 شهریور 1399
  • 13:43
  • حج تمتع
  • 5 دیدگاه
  • 171 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگي مدیران حج تمتع سال 1399 جهت پرداخت قسط دوم حج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جلسه مدیران حج تمتع استان قزوین در روز چهارشنبه مورخ 99/6/5 از ساعت 10 الی 11:30 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان با حضور يوسفي مدير حج و زيارت استان و مدیران  حج  استان پیرامون پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آياتي از كلام الله مجيد، يوسفي ضمن خيرمقدم و تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدا.. الحسین، اظهار داشتند با توجه به اینکه سیاست سازمان حج و زیارت برای سفر زائرین در سال بعد ، تامین ارز مورد نیاز زائرین می باشد لازم است مدیران کاروانها ضمن اطلاع رسانی لازم در این خصوص با تمامی زائرین بصورت تلفنی تماس گرفته تا مابه التفاوت این هزینه تا 12 شهریور پرداخت گردد.

ایشان پرداخت مبلغ مایه التفاوت را برای زائرین الزامی ندانسته و بیان داشتند با توجه به اینکه برای تهیه ارز مورد نیاز زائرین، نرخ اعلامی بانک مرکزی در سالجاری محاسبه شده و این به نفع زائرین می باشد ،  و مبلغ آن نیز باید به نرخ روز به حساب بانک مرکزی واریز تا حواله آن برای سال بعد صادر گردد، لازم است مدیران در این خصوص اهتمام لازم را داشته و به تمامی زائرین اطلاع رسانی لازم را انجام تا در سال بعد با نرخ مصوب ارز امسال به حج مشرف شوند در غیر اینصورت برای تهیه مابه التفاوت ارز سال بعد، نرخ همان سال محاسبه و از زائرین دریافت می گردد.

در ادامه مدیران کاروانها نيز نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست