دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه هماهنگي مدیران حج تمتع سال 1399

  • 29 خرداد 1399
  • 11:25
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 199 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگي مدیران حج تمتع سال 1399

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جلسه مدیران حج تمتع استان قزوین در روز يكشنبه مورخ 99/3/25 از ساعت 9 الی 11 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان با حضور يوسفي مدير حج و زيارت استان، حجت الاسلام و المسلمين حاجي ابراهيمي مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري منطقه تهران،  مدیران  حج و مجموعه استان برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آياتي از كلام الله مجيد، يوسفي ضمن خيرمقدم و اداي احترام به مناسبت ايام شهادت ششمين اختر تابناك امامت و ولايت حضرت امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشتند با توجه به سياستها و دستورالعمل هاي سازمان بايد تمامي مقدمات سفر را براي اعزام زائران مهيا نمائيم.

وي ضمن بررسي و اعلام وضعيت كاروانها در خصوص ثبت نام، فيشهاي واريزي، ثبت اطلاعات گذرنامه، تاييد پزشكي و فرهنگي به مديران تاكيد نمودند تا 48 ساعت آينده نسبت  به تكميل فرايندهاي اعزام اقدام نمايند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حاجي ابراهيمي مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري منطقه تهران در خصوص استفاده از ظرفيت روحانيون در حوزه آموزش زائرين در فضاي مجازي بياناتي را ايراد نمودند.

ايشان يادآوري نمودند با توجه به اينكه امور فرهنگي و احكام و مناسك زائرين داراي اهميت ويژه اي بوده، لازم است در اين خصوص مديران كاروانها با هماهنگي و همكاري روحانيون كاروانها نسبت به ايجاد گروه در فضاي مجازي جهت تبادل نظر اقدام نموده و نيتجه آن نيز به طور مستمر رصد و از فضاي مجازي سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري و موسسه فرهنگي هنري نشر مشعر بهره مند گردند.

مدیران کاروانها نيز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص آموزش زائرين و ....  بیان نمودند.

در انتها نيز مديران كاروانها با حضور احدي از توليدكنندگان جامه دان زائرين، به بحث و گفتگو پرداخته و با بررسي نمونه اي از آن، نظرات و پيشنهادات خود را جهت تهيه جامه دان استاندارد ارائه دادند تا پس از بررسي پيشنهادات ساير توليدكنندگان، مناسبت ترين آن را از نظر كيفيت و بر اساس دستورالعملهاي سازمان انتخاب و نسبت به عقد قرارداد اقدام نمايند.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست