دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه هماهنگي معاينه پزشكي زائرين حج تمتع استان قزوين برگزار شد

  • 24 اردیبهشت 1399
  • 13:34
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 242 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگي معاينه پزشكي زائرين حج تمتع استان قزوين برگزار شد

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت استان قزوين، جلسه هماهنگي معاينات پزشكي زائرين حج تمتع سالجاري در روز سه شنبه مورخ 99/2/23 با حضور مدير حج و زيارت استان، نماينده هلال احمر ، پزشكان منتخب ، مديران كاروان و مجموعه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در دفتر مديريت حج و زيارت  استان برگزار گرديد.

يوسفي در ابتدا ضمن اداي احترام به شهداء نيروي ا.ج.ا.ا از خداوند متعال قبولي طاعات و عبادات حضار را مسئلت نمود و همچنين از تلاشهاي بي وقفه كادر پزشكي به منظور  خدمات رساني به بيماران كرونايي و تعامل و همكاري هلال احمر با حج و زيارت در جهت خدمات رساني به زائرين قدرداني نمود.

در اين جلسه يوسفي تاكيد بر تكريم زائرين و انجام امور معاينات پزشكي بر اساس دستورالعمل هاي ابلاغي، داشتن استطاعت جسمي، عدم اعتياد،  برنامه ريزي دقيق به منظور جلوگيري از ازدحام و اتلاف وقت زائرين و رعايت فاصله اجتماعي نمود.

نماينده هلال احمر نيز آمادگي كادر پزشكي را براي شروع معاينات پزشكي زائرين اعلام نمود و پس از بحث و تبادل نظر مديران كاروانها و مجموعه با نماينده هلال احمر و محلق شدن پزشكان به كاروانهايشان، مقرر گرديد در هر ساعت 6 نفر از زائرين از روز چهارشنبه مورخ 99/2/24 با هماهنگي قبلي با مدير كاروان به پزشك مربوطه مراجعه نمايند.

در پايان نيز جلسه اي با حضور مديران كاروان و مجموعه برگزار و در خصوص اقدامات انجام شده بحث و تبادل نظر گرديد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست