دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

مصاحبه خدمتگزاران حج تمتع 1399 استان قزوین برگزار شد

  • 06 بهمن 1398
  • 10:37
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 263 بازدید
  • Article Rating
مصاحبه خدمتگزاران حج تمتع 1399 استان قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، مصاحبه معاونین، خدمه سال اولی و مديران حج كه در آزمون طرح پلكاني  حج تمتع 99 شرکت نموده و حائز نمره قبولی شده بودند در روز يكشنبه مورخ 98/11/6 از ساعت 8 الي 12 با حضور اعضای هیات ممیزه و اساتيد مصاحبه  در محل مدیریت حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.

قبل از شروع مصاحبه، محمدرضا يوسفي مدير حج و زيارت استان ضمن برگزاري جلسه اي با حضور افراد قبول شده و اساتيد مصاحبه، ضمن خيرمقدم به اين عزيزان به واسطه قبولي در اين آزمون و آرزوي موفقيت براي تمام مدعوين، بيان داشتند با توجه به اينكه تمامي عوامل حج به واسطه وجود زائر و هزينه اي كه زائرين پرداخت مي نمايند به اين سفر معنوي مشرف مي گردند لازم است با سعه صدر و عاشقانه به اين زائرين خدمت نموده و علاوه بر كسب رضايت خدا، زائرين نيز از ارائه خدمات رضايت داشته باشند.

در ادامه اساتيد مصاحبه نيز بياناتي در خصوص خدمت به زائرين معزز داشته و اهم بيانات ايشان جلب رضايت خداوند و زائرين بود كه اين نيز بايستي با صبر و كوشش فراوان ميسر خواهد شد.
در این مصاحبه صلاحیتهای حرفه ای و تخصصی متقاضیان جذب توسط اساتيد مصاحبه اعم از بخش بهداشت، زبان عربي، شرح وظايف، احكام و مناسك و جغرلفياي عربستان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت  تا انشا.. افراد برتر انتخاب و جهت خدمت به زائرین معزز در حج 1399 به کار گرفته شوند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست