یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

همایش متمرکز مدیران راهنمای اعزامهای نوروزی عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد

همایش متمرکز مدیران راهنمای اعزامهای نوروزی عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، همایش متمرکز مدیران، روحانيون و مداحان اعزامهای نوروزی عتبات عالیات استان قزوین شامل اعزامهای 97/12/24 لغایت 98/01/09 در مورخ 97/12/20 از ساعت 9:00 لغایت 10:40 در سالن  آمفی تئاتر حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.

در این همایش پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید، سرود ملي و مداحي مداح اهل بيت، يوسفي مدیر حج و زیارت استان قزوین كارگزاران را سرمايه سازمان حج و زيارت دانسته و بيان داشتند كارگزاران زيارتي از افراد معمتد و امانتدار مي باشند كه با كمك و همياري اين عزيزان ماموريتهاي سازمان انجام مي گردد.

ايشان در ادامه به بحث شرایط اعزامهای نوروزی عتبات عالیات پرداخته و بیان داشتند شرایط و امکانات عتبات عالیات در ایام نوروز که ایام پیک و شلوغ می باشد خاص بوده و ممکن است محدودیتها و کمبودهایی مانند دوری و نزدیکی هتل به حرم، مشکلات تردد زائرین با توجه به شلوغی ایام نوروز و کمبود امکانان رفاهی دیگر برای زائرین و کاروانها  به وجود آید که لازم است مدیران راهنما با مطالعه شرایط و دستورالعمل اعزامهای نوروزی از این شرایط کاملاً آگاه شده و نسبت به توجیه زائرین اقدام نمایند.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني از روحانيون باسابقه حج، عمره و عتبات نيز دقايقي در خصوص مسائل فرهنگي و زيارتي زائرين سخنراني نموده و بيان داشتند با توجه به شلوغي ايام نوروز لازم است مديران، روحانيون و مداحان با سعه صدر و حوصله به امور زائرين بپردازند .

سياهپوش از كارشناسان حج و زيارت استان قزوين نيز دقایقی در خصوص مسائل امنیتی و اموري كه بايستي مديران نسبت به توجيه زائرين  اطلاع رساني نمایند بیاناتی داشتند.

عليزاده از كارشناسان حج و زيارت استان نيز دقايقي در خصوص امور اجرايي كاروانها و مسائلي كه بايستي مديران كاروانها نسبت به توجيه كارونها اطلاع رساني داشته باشند بياناتي را ايراد نمودند.

در پایان همایش نیز حامدي مديرعامل شركت مركزي در خصوص مسائل و مشكلات هتلها ، رستورانهاي بين راهي و ... سخنراني نمودند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست