یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

اطلاعيه مهم- قابل توجه متقاضيان خدمت به زائرين

اطلاعيه مهم- قابل توجه متقاضيان خدمت به زائرين

به منظور شناسایی و جذب مشتاقان خدمت به زائران عتبات عالیات و در راستای تامین نیروی­انسانی واجد شرایط بومی مقرر است از روز جاری یکشنبه مورخ 14‏/11‏/97 فراخوان معاونین آموزشی عتبات عالیات انجام شود. گفتنی است فراخوان یادشده تا تاریخ 25‏/12‏/97 ادامه خواهد داشت و آزمون کتبی نیز روز جمعه مورخ 06‏/02‏/98 برگزار خواهد شد.

فراخوان مذکور مطابق نظام­نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، علاوه بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز حوزه عتبات عالیات، مبدأ و نقطه ورود افراد واجد شرایط به چرخه عوامل اجرایی حج و زیارت می باشد و از طرفی بر اساس طرح ارتقای پلکانی، این افراد در چشم انداز آینده در صورت داشتن شرایط لازم و طی موفقیت آمیز مراحل ارتقاء به عرصه عمره و حج تمتع ورود خواهند کرد و با این وصف از شرایط عوامل سال اولی حج تمتع نیز داشتن حداقل یک سفر سابقه اجرایی در حوزه حج و زیارت است.

لازم به ذكر است متقاضيان بايستي با مراجعه به سامانه جامع كارگزاران به نشاني https://kargozaran.haj.ir   - صفحه شخصي قسمت ثبت نام  اطلاعات خود را وارد نموده و مدارك خود را بارگذاري نمايند. ضمناً پس از قبولي در آزمون متقاضيان بايستي اصل مدارك اسكن شده در سامانه را جهت تاييد به اين مديريت ارائه دهند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از شرايط لازم،  به سامانه جامع كارگزاران به نشاني فوق مراجعه فرمائيد.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست