دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

همایش ویژه بانوان حج گذار سال 97 استان قزوین برگزار شد

همایش ویژه بانوان حج گذار سال 97 استان قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین همایش ویژه بانوان حج گذار استان قزوین روز چهار شنبه مورخ 97/4/20 از ساعت 9 الی 12 در شبستان امیرالمومنین(ع)  مسجد النبی قزوین با حضور بانوان حج گذار استان  برگزار شد.

در این همایش بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید، خانم مرادیان مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب دقایقی در خصوص این مقوله به سخنرانی پرداخته و بیان داشتند بانوان ایرانی بایستی با حفظ عفاف و حجاب خود الگوی زن ایرانی بوده و با اخلاق و رفتار و حفظ عفاف و حجاب خود شان زائر ایرانی را بالا ببرند.

در ادامه خانم دکتر رضایی از پزشکان  متخصص زنان  در خصوص مسائل مرتبط با بهداشت فردی و مسائلی پزشکی زنان که ممکن است در طول سفر برای بانوان پیش آید به ایراد سخنرانی پرداختند.

سپس خانم علویان از معینه های کاروانهای حج تمتع در خصوص اخلاق و آداب معاشرت با تاکید بر حجاب و پوشش بانوان، آداب سفر قبل و حین سفر و.. به ایراد سخنرانی پرداخته و مسائل و احکام مربوط به بانوان در طول سفر حج را تشریع نمودند و بانوان نیز سوالات خود را در این خصوص مطرح نموده و ایشان پاسخ لازم را ارائه نمودند.

 در پایان همایش نیز زائران سوالات خود را در خصوص مسائل مطرح شده همایش بیان نموده و سخنرانان نیز به آنان پاسخ لازم را ارائه نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست