دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

دوازدهمین جلسه مدیران حج تمتع سال 97 استان قزوین برگزار شد.

  • 20 خرداد 1397
  • 15:12
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 261 بازدید
  • Article Rating
دوازدهمین جلسه مدیران حج تمتع سال 97 استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، دوازدهمین جلسه مدیران حج تمتع استان قزوین در روز یکشنبه مورخ 97/3/20 از ساعت 11 الی 13 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با شرکت مدیر و کارکنان حج و زیارت استان و مدیران حج و مجموعه استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین اظهار داشتند با توجه به نزدیکی اعزام زائرین حج لازم است مدیران حج مجدداً نسبت به توجیه زائرین در خصوص نصب برنامه پیام رسان داخلی گپ اقدام نموده زیرا اطلاعات و اخبار حج از طریق این نرم افزار ارسال می گردد و زائرینی که این نرم افزار را نصب نکرده اند لازم است در اسرع وقت با هدایت مدیران کاروانها نصب به نصب و استفاده از این نرم افزار اقدام نمایند.

ایشان در خصوص خرید سوغات زائرین بیان داشتند با توجه به هماهنگی انجام شده با نمایشگاه بین المللی استان و اصناف استان مقرر گردیده این نمایشگاه در از مورخ 97/3/23 لغایت 97/4/1 نسبت به ارائه ملزومات و سوغات مورد نیاز زائرین اقدام نماید که لازم است حتما مدیران کاروانها نسبت به توجیه زائرین در این رابطه اقدام نموده و در یکی از ایام کاری نمایشگاه بهمراه زائرین خود جهت بازدید و خرید به این نمایشگاه مراجعه نمایند تا در سالجاری که از طرف مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است گام مثبتی جهت تحقق این شعار برداشته شود.

همچنین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر حاضرین، موارد ذیل مورد تصویب اعضا قرار گرفت:
1. هماهنگی مدیران حج با زائرین خود در خصوص بازدید و خرید زائرین از نمایشگاه سوغات از  روز 23 خرداد  لغایت 1 تیرماه به منظور حمایت از کالای ایرانی

2. بررسی چندین باره و دقیق اطلاعات گذرنامه ای زائرین بمنظور ارسالاطلاعات جهت اخذ ویزای زائرین

3. توجیه زائرین بمنظور نصب برنامه پیام رسام گپ در گوشی های زائرین

4. برنامه ریزی جهت هر چه باشکوه برگزار شده هفته حج اعم از نصب بنر در سطح شهر و ... و تقسیم کارها بین مدیران کاروانها

5. ثبت اطلاعات پزشکی ، فرهنگی، واریز مبلغ ثبت نام و... در اسرع وقت توسط مدیران کاروانها

6. برنامه ریزی جهت برگزاری باشکوه همایش متمرکز زائرین 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست