دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه مدیران حج تمتع سال 97 استان قزوین برگزار شد.

  • 24 اردیبهشت 1397
  • 11:19
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 198 بازدید
  • Article Rating
جلسه مدیران حج تمتع سال 97 استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جلسه مدیران حج تمتع استان قزوین در روز یکشنبه مورخ 97/2/23 از ساعت 13 الی 15 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با شرکت مدیر و کارکنان حج و زیارت استان و مدیران حج استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین اظهار داشتند با توجه به اینکه مرحله دوم واریز هزینه سفر زائرین از روز دوشنبه مورخ 97/2/24 شروع می شود لازم است مدیران کاروانها نسبت به اطلاع رسانی به تمامی زائرین اقدام نموده تا زائرین حداکثر تا یک هفته آینده نسبت به واریز مابه التفاوت هزینه سفر خود اقدام نموده و در سیستم نیز ثبت گردد. ایشان تاکید به زائرین در جلسات آموزشی در خصوص تبعات حمل مواد مخدر و خرید سوغات از داخل کشور را مجدداً یادآوری نمودند و بیان داشتند مدیران کاروانها نسبت به تاکید این دو مقوله مهم در جلسات آموزشی اهتمام ورزند.

ایسان در خصوص خرید کالای ایرانی زائرین بعنوان سوغات بیان داشتند با رایزنی های انجام شده با شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین انشالله نمایشگاهی با موضوع خرید سوغات در داخل کشور در آینده نزدیک برگزار خواهد شد تا زائرین بتوانند سوغات مورد نیاز خود را در داخل استان تهیه نمایند تا شعار سال جدید که از طرف مقام معظم رهبری بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است تحقق یابد.

در ادامه جلسه در خصوص مسائل مربوط به ساک متحدالشکل زائرین بحث و گفتگو شد و مقرر گردید ساک زائرین طبق نمونه و ابعاد استاندارد مورد نظر سازمان حج و زیارت برای طبق درخواست زائرین تهیه گردد.

همچنین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر حاضرین، موارد ذیل مورد تصویب اعضا قرار گرفت:
1. همکاری بیش از پیش با مدیرمجموعه هتلها در مکه مکرمه و مدینه منوره و در مشاعر مقدسه

2. ارائه توضیحات لازم در خصوص شرایط عربستان به زائرین تا با آمادگی کامل به این سفر معنوی مشرف گردند.

3. مطالعه دقیق سوالات ارزشیابی مدیران و عوامل حج و بیان نقطه نظرات در اسرع وقت

 

 

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست