یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین برگزار شد.

جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جلسه مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در روز چهارشنبه مورخ 96/12/6 از ساعت 10 الی 12 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با حضور مدیر و کارکنان حج و زیارت استان، مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان و مدیرعامل شرکت مرکزی استان برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید، علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین در خصوص نحوه عضویت اعضای جدید دفاتر زیارتی در سهام شرکت شمسا بیان داشتند با توجه به برگزاری جلسه با مدیر کل حقوقی سازمان حج و زیارت مقرر گردیده دفاتر زیارتی جدیدالتاسیس نیز به عضویت شرکت شمسا درآمده و از مزایای قانونی آن بهره مند گردند.

در ادامه جلسه اعضا موافقت نمودند تا امور مربوط به تسویه شرکت مرکزی سابق با انتخاب سه نفر از اعضای این شرکت انجام شده تا اقدامات لازم برای عضویت افراد جدید فراهم گردد.

در این جلسه همچنین در خصوص نحوه تخصیص اعزامهای جدید عتبات عالیات برای ایام نوروز، 13 رجب، سوم شعبان و نیمه شعبان نیز توضیحات لازم ارائه گردید.

مدیر حج و زیارت استان همچنین در خصوص تبعات حمل موارد مخدر و سایر مواد روانگردان توسط زائرین بیان داشتند با توجه به قانون جدید کشور عراق افرادی که قبلاً در کشور عراق سابقه کیفری داشتند از ورود آنان به عراق جلوگیری شده و به اصطلاح دیپورت می شوند و افرادی که مبادرت به حمل موارد مخدر می نمایند نیز به شدت مجازات می شوند و  لازم است مدیران کاروانها توضیحات لازم را در این خصوص به زائرین داشته باشند.

ایشان همچنین در خصوص کمک به موسسه خیریه کارگزاران زیارتی طاها نیز بیان داشتند با توجه به پیش رو بودن ایام عید و نیاز برخی از افراد مستمند استان به کمکهای مردمی، این موسسه قصد دارد تعداد 1000 سبد کالا بین نیازمندان استان توزیع نماید که این امر کمک تمامی خیرین و مدیران عامل دفاتر زیارتی را می طلبد تا با شناسایی افراد خیر و جذب کمکهای آنان به این موسسه گام کوچکی جهت کمک به افراد بی بضاعت برداشته شود.

در پایان مدیران دفاتر زیارتی نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

 

 

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست