دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

دومین جلسه مدیران حج تمتع سال 97 استان قزوین برگزار شد.

  • 06 اسفند 1396
  • 14:33
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 270 بازدید
  • Article Rating
دومین جلسه مدیران حج تمتع سال 97 استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، دومین جلسه مدیران حج تمتع استان قزوین در روز یکشنبه مورخ 96/12/06 از ساعت 8 الی 10 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با شرکت مدیر حج و زیارت استان و مدیران حج استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین اظهار داشتند با توجه به آمار افراد ثبت نامی در سامانه رزرو سالجاری لازم است مدیران کاروانها در اسرع وقت با زائرینی که شرایط تشرف در حج سالجاری را دارند تماس گرفته و اطلاع رسانی لازم را نیز علاوه بر روزنامه ها، جراید ، خبرگزاریها و ... به زائرین انجام شود.

ایشان در خصوص ثبت نام زائرین در سامانه رزرو بیان داشتند با توجه به اینکه انتخاب کاروان در سالجاری بصورت اینترنتی و از طریق همین سایت انجام می گیرد، مدیران دفاتر زیارتی نیز می توانند برای زائرین ثبت نام نموده و به ازای هر زائر نیز طبق بخشنامه مبلغ 70.000 ریال حق الزحمه دریافت نمایند.

کلانتری همچنین در خصوص بازرسی از مراحل مختلف ثبت نام ، برگزاری کلاسهای آموزشی و ... نیز بیان داشتند در سالجاری همچون سال گذشته،  از مدیران حج تمتع باسابقه جهت بازرسی از کلاسهای آموزشی و ... استفاده خواهد شد.

همچنین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر حاضرین، موارد ذیل مورد تصویب اعضا قرار گرفت:
1-  تلاش مضاعف مدیران حج جهت ثبت نام حداکثری زائرین در سامانه رزرو

2. انجام نقل و انتقال فیشهای حج تمتع توسط مدیران حج

3. معرفی و استفاده از نیروی جوان جهت استفاده از این افراد بعنوان خدمه و معاون کاروان

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست