دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

اطلاعیه مهم و فوری

اطلاعیه مهم و فوری
پیرو خبرهای منتشر شده در خصوص کم کاری حج و زیارت قزوین در صدور ویزای زائرین اربعین حسینی در خبرگزاریها و ... به اطلاع مردم شریف استان قزوین علی الخصوص زائرین پیاده روی اربعین حسینی می رساند دفاتر خدمات زیارتی سطح استان که زیر نظرمدیریت حج و زیارت استان قزوین فعالیت می نمایند فقط وظیفه ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح و ارسال مدارک و گذرنامه زائرین به شرکت مرکزی وصال استان قزوین دارند که این امر در همان روز ثبت نام زائرین انجام می گردد و شرکت مرکزی وصال قزوین نیز نسبت به ثبت مشخصات سیستمی زائرین اقدام نموده و مدارک و گذرنامه زائرین را همانروز به کنسولگری عراق در شهر کرج ارسال می نماید . لذا شرکتهای خدمات زیارتی وظیفه خود یعنی ارسال مدارک به شرکت مرکزی و بالطبع ارسال مدارک توسط شرکت مرکزی به کنسولگری عراق در اسرع وقت و با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه انجام می گردد .
و این کنسولگری عراق است که به دلایل مختلف نسبت به صدور ویزای زائرین اربعین اقدام ننموده و باعث عدم صدور ویزا در اسرع وقت شده است.
مدیریت حج و زیارت استان و دفاتر زیارتی که افتخار خدمت رسانی به زائرین اعتاب مقدسه را دارد با تلاش شبانه روزی خود سعی در کسب رضایت حداکثری زائرین دارد و برخی مسائل مانند صدور ویزا خارج از حیطه سازمان حج و زیارت می باشد.
مراتب جهت استحضار مردم شریف استان علی الخصوص زائرین اربعین حسینی ایفاد می گردد.
مدیریت حج و زیارت استان قزوین
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست