یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه ویژه اربعین حسینی(ع) با شرکت مدیران دفاتر زیارتی برگزار شد.

جلسه ویژه اربعین حسینی(ع) با شرکت مدیران دفاتر زیارتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، جلسه ویژه زائرین اربعین با شرکت مدیریت و کارکنان حج و زیارت، مدیران دفاتر زیارتی و مدیرعامل شرکت مرکزی استان در مورخ 96/7/5 از ساعت 10:30 الی 13 جهت تشریع امور مربوط به زائرین اربعین برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی ، علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش  در ابتدا به ارائه گزارشی در خصوص فرایند حج تمتع سالجاری پرداخته و بیان داشتند حج امسال علیرغم اینکه 4 ماه دیرتر از موعد معمول شروع شد با همکاری و همدلی تمام دستگاههای هماهنگ کننده بحمدالله حجی روان و عزتمندانه بود.

ایشان ضرورت جذب زائرین و تشویق آنان به ثبت نام در سامانه سماح را توضیح داده و بیان داشتند لازم است دفاتر زیارتی با توزیع بروشورهای تبلیغاتی و انجام تبلیغات لازم در مساجد، هیاتهای مذهبی و سایر اماکن مذهبی جهت جذب زائرین در قالب سامانه سماح اقدام و نسبت به تکریم زائرین نیز بیش از پیش کوشا باشند.

کلانتری لزوم توجیه و آگاهی زائرین از شرایط سفر را یادآوری نموده و بیان داشتند لازم است مدیران دفاتر زیارتی نسبت به توجیه زائرین از شرایط سفر قبل از اعزام آنان اقدام نموده تا زائرین با آمادگی لازم به این سفر معنوی مشرف شوند.

ایشان ضرورت ثبت نام زائرین در سامانه سماح را یادآوری نموده و بیان داشتند تمامی زائرین بایستی با ویزای معتبر که از طریق سامانه سماح اخذ می گردد به عتبات عالیات مشرف شوند و لازم است دفاتر زیارتی با حضور منظم خود در دفتر زیارتی  نسبت به راهنمایی و ثبت نام  زائرین اقدام نموده و در اسرع وقت مدارک آنان را جهت اخذ ویزا دریافت و ارسال نمایند.

در پایان نیز حاضرین نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را مطرح نمودند.

 

 

 

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست