یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

دومین جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در سال 96 برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در سال 96 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، دومین جلسه مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در روز چهارشنبه مورخ 95/3/24 از ساعت 11 الی 13 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با حضور مدیر و کارکنان حج و زیارت استان، مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان و مدیرعامل شرکت مرکزی استان برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید، علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومین علی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام لیالی قدر به بیان توضیحاتی در خصوص اعزامهای عتبات بازه زمانی 96/4/9 لغایت 96/5/31 پرداختند.

ایشان تلاش برای تکمیل ظرفیت اعزامها را اولویت اصلی فعالیت دفاتر دانسته و افزودند دفاتر بایستی با تلاش خود اعزامهای تخصیصی به استان را تکمیل نموده و در صورت عدم امکان تکمیل اعزامها به هر دلیلی حداقل 15 روز مانده به تاریخ اعزام به این مدیریت یا شرکت مرکزی استان اعلام نموده تا به دفاتر دیگر تخصیص یابد.

ایشان شرکت زائرین و علی الخصوص مدیران راهنامی عتبات در همایشهای سراسری را الزامی دانسته و بیان داشتند با توجه به اینکه این همایشها جهت توجیه و آشنایی زائرین بسیار مفید می باشد لذا بایستی ترتیبی اتخاذ شود تا تمامی زائرین در این همایش آموزشی شرکت نمایند.

مدیر حج و زیارت استان در خصوص درخواست فوق العاده توسط دفاتر زیارتی بیان داشتند با توجه به اینکه منبعد شرکت شمسا این اعزامها را تخصیص می دهد لازم است دفاتر زیارتی با شرکت مرکزی استان جهت دریافت اعزامهای فوق العاده هماهنگی نمایند.

ایشان همچنین لزوم ارائه گزارش سفر مدیران عتبات را یادآوری و بیان داشتند لازم است مدیران محترم نسبت به ارائه گزارش سفر بصورت صحیح و بدون تناقض در اسرع وقت اقدام نموده و مدیران دفاتر نیز این افراد را قبل از سفر به این مهم توجیه نمایند.

در پایان مدیران دفاتر زیارتی نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست