یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

اولین جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در سال 96 برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی  مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در سال 96  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، اولین جلسه مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین در روز یکشنبه مورخ 95/2/3 از ساعت 11 الی 13 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با حضور مدیر و کارکنان حج و زیارت استان، مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان و مدیرعامل شرکت مرکزی استان و همچنین مدیران حج 96 برگزار گردید.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید، علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و بیان حدیثی از آن امام بزرگوار، حاضرین در جلسه را جهت شرکت در انتخابات پیش رو دعوت نموده و بیان داشتند با شرکت در انتخابات پیش رو و دعوت مردم و زائرین به این امر خطیر، در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.
ایشان در ادامه به طرح موضوع عتبات پرداخته و بیان داشتند بحمدا.. در سال 95 اعزامهای عتبات استان رشد قابل توجهی داشته و این امر میسر نمی گردد مگر با تلاش و کوشش تمامی کارگزاران استان که در این خصوص ما بایستی با سعی و تلاش بیشتر در سالجاری این آمار را به حداکثر برسانیم.
مدیر حج و زیارت استان از ثبت نام زائرین اربعین در آینده ای نزدیک خبر داده و بیان داشتند سامانه سماح در آینده ای نزدیک جهت ثبت نام زائرین باز شده و دفاتر زیارتی همانند سالهای قبل نسبت به ثبت نام زائرین اقدام می نمایند.
ایشان توجیه مدیران راهنما به بخشنامه ها و آخرین اطلاعات عتبات عالیات را متذکر شده و بیان داشتند مدیران دفاتر بایستی نسبت به توجیه مدیران راهنما و دعوت از آنان جهت شرکت در جلسات توجیهی زائرین اقدام نموده تا با آگاهی کامل مدیران راهنما از بخشنامه ها حقی از زائرین در طول سفر ضایع نگردد.
مدیر حج و زیارت استان در خصوص طرح شکایت از افراد آزادبر که در حوزه عتبات عالیات بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اعزام زائرین به عتبات عالیات می نمایند بیان داشتند لازم است مدیران دفاتر به همراه مستندات لازم اعم از بروشور، شماره حساب و .. از این افراد به واحد بازرسی این مدیریت مراجعه نموده تا این مدیریت نسبت به شکایت از این افراد در محاکم قضایی اقدام نماید.
ایشان همچنین اشاره ای به مذاکرات حج سالجاری داشته و بیان داشتند انشاا.. با تمهیدات اندیشیده شده توسط سازمان حج و زیارت در سالجاری حجی مطلوب و باعزت داشته باشیم.
در پایان مدیران دفاتر زیارتی نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست