یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

سفر یک روزه مشاور امور استانها نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به استان قزوین

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین،  حجت الاسلام و المسلمین پروانه مشاور امور استانها نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سفر یک روزه خود به استان قزوین برنامه های متعددی داشتند . ایشان در ابتدا به همراه  دکتر سلیمی مدیر حج و زیارت استان ، حجت الاسلام و المسلمین حاجی ابراهیمی مسئول بعثه منطقه تهران و حجت الاسلام و المسلمین افشار رابط بعثه در استان به دیدار آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان رفته و بعد از استماع نقطه نظرات ایشان و تشریک مساعی در خصوص مسائل فرهنگی با دکتر  کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در محل استانداری دیدار و گفتگو نمودند که در این دیدار دکتر سلیمی مدیر حج و زیارت استان به ارائه گزارش خدمات استان در اربعین سالجاری و همچنین ثبت نام عمره استان در سالجاری نکاتی را ارائه نمودند. حجت الاسلام و المسلمین پروانه مشاور امور استانها نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز پس از ابلاغ سلام حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر مسائل فرهنگی تاکید نمودند.

در ادامه برنامه دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عرفانی رئیس حوزه علمیه برگزار و در نشستی صمیمی روحانیون فرهنگی استان به دغدغه ها و مسائل فرهنگی پرداخته و پس از استماع سخنان این عزیزان دکتر سلیمی ، حجت الاسلام و المسلمین پروانه  و حجت الاسلام و المسلمین افشار به سوالات ایشان پاسخ دادند.

در پایان نیز جلسه ای با حضور مدیران عامل دفاتر زیارتی و مدیر فنی آنها در محل حج و زیارت استان برگزار که در این جلسه نیز مشکلات و مسائل حوزه روحانیون و مادحین در اعزامهای عتبات و .. بررسی و توسط حجت الاسلام و المسلمین پروانه به سوالات پاسخ داده شد.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست