یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

عمره مفرده

اولین جلسه هماهنگی همایش عمره مفرده برگزار گردید.

در مورخ 92/10/1 جلسه ای با حضور مدیران دفاتر زیارتی استان قزوین پیرامون هماهنگی جهت برگزاری همایش مورخ 92/10/4 در دفتر مدیریت حج وزیارت استان قزوین برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و سپس مداحی مداح اهل بیت آقای حبیب ا... هادیان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)آغاز گردید.

سپس آقای کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین هدف از تشکیل جلسه را آموزش بهتر و فرهنگ سازی مناسبتر برای زائر بیان فرمودند و گفتند مدیران باید زائران را به تکاپو وا داشته تا آنان از روحانی و مدیر سوالات خود را بپرسند و نهایت استفاده از این سفر معنوی را داشته باشند زیرا همه ما در برابر این زائرین مسئول بوده و چون این مسئولیت نوعی حق الناس محسوب می شودباید تمامی سعی و تلاش خود را در این خصوص انجام دهیم.

سپس ایشان در خصوص کمک به مستمندان و تبیلغ جهت کمک به نماینده کمیته امداد در جلسات آموزشی و همچنین در طول سفر بیاناتی را ایراد فرمودند.

ایشان سپس در خصوص نحوه برگزاری همایش عمره مفرده بیان داشتند که این همایش باید در جهت بالا بردن اطلاعات عمومی و فرهنگی زائر باشد و مدیران، معاونین و روحانیون باید نهایت سعی و تلاش خود را نموده تا این همایش در این جهت حرکت نماید.

جلسه با توضیحات آقای سیدمحمدنقی سیاهپوش مسئول برگزاری همایش و تقسیم کارهای همایش بین دفاتر و پرسش و پاسخ مدیران با مدیر حج و زیارت استان پایان یافت.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست