شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

عمره مفرده

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران ثابت عمره 92-93 در مورخ 92/9/14

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران ثابت عمره 92-93 در مورخ 92/9/14

این جلسه در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین با تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید آغاز گردید.

در ابتدا آقای کلانتری ضمن بیان اهیمت آموزش و تشکر از زحمات آقای نیلی ، از مدیران ثابت خواستند تا با جدیت بیشتر نسبت به گذشته به آموزش عوامل خود بپردازند و با تلاش بیشتر زمینه خدمت رسانی بهتر به زائرین معزز فراهم گردد.

سپس آقای نیلی مسئول آموزش حج و زیارت استان قزوین نکاتی در خصوص نحوه دریافت گواهینامه بین المللی فنی و حرفه ای جهت دریافت ویزای کار در کشور عربستان برای عوامل ثابت اعم از مدیر، معاون، انباردار، آشپز و.... توضیحاتی را ایراد نمودند.

ایشان با اشاره به تفاهمنامه ای که سازمان حج و زیارت با سازمان فنی حرفه ای کشور امضا نموده است گفتند که عوامل باید در بازه زمانی 92/9/14تا 92/9/17نسبت به ثبت نام در سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور اقدام نمایند که متعاقب آن آزمون کتبی مورخ 92/9/21ساعت 10 صبح برگزار می گردد و آزمون عملی آن نیز شامل یک پروژه تحقیقاتی بوده که قبول شدگان مرحله اول موظفند نسبت به ارائه آن در موعد مقرر اقدام نمایند.

بعد از قبولی در مراحل کتبی و عملی آزمون عوامل باید جهت دریافت کارت بهداشت به مرکز بهداشت شهید بلندیان مرلجعه نموده و بعد از انجام آزمایشات مربوطه نسبت به دریافت کارت بهداشت و ترجمه لاتین آن به همراه گواهینامه، کارت بهداشت و کپی رنگی از صفحه اول گذرنامه تحویل موسسه عمره سعادت می گردد تا نسبت به اخذ ویزا اقدام گردد.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست